"Yaş otuz beş! yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün." diyordu üstat şiirinin ilk dizelerinde.
Bu şiir niye birden bire geldi aklıma diye soran olursa , Rize Devlet Hastanesine yeni Başhekimimiz atanmış, onun için bir çağrışım yaptı. Özgeçmişine biraz baktım. 1990 doğumlu yani 35 yaşında. Üstelik Rize nin Güneysu İlçesi doğumlu.
Rize Devlet Hastanesi yeni Başhekimimizi yeni görevinden ötürü herşeyden önce kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum.
Ancak , 35 yaşında olması , tecrübesizlik kavramını insanın aklına getiriyor. Tercrübe sadece yaşla elde edilen bir olgu değil tabi. Ancak yinede, keşke diyerek, insan geçmişe kapı aralıyor . Keşke daha tecrübeli biri olsaydı...
İnsanın doğduğu yeri seçmesi de pek mümkün olmuyor. Ama doğduğu yerin , gencecik yaşta başarıdan başarıya koşmasında bir etkisi olup olmadığını da insan düşünmeden edemiyor.
Rize Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimimizin de ailesinin Rize Güneysu İlçesinden olması da bir tesadüf olamaz tabi. Her iki başhekimimize de görevlerinde başarılar diliyorum.
İnşaallah , liyakate önem verilerek hareket ediliyordur.
Sonra , tecrübesizlikten yahut nasıl olsa sistem yürüyor denilerek ortaya çıkan pislikler ," masum dahi olsa en ufak memura kitlenir " gibi metotlar geliştiriliyor.
Üstadın yaş otuzbeş şiirinin şu dizeleriyle bitirmek isriyorum yazıyı.
Zamanla nasıl değişiyor insan!
Hangi resmime baksam ben değilim.
Nerde o günler, o şevk, o heyecan?
Bu güler yüzlü adam ben değilim;
Yalandır kaygısız olduğum yalan.






















