Sadece üzerinde durduğumuz konu , çocuklarımızın ne şekilde olursa olsun eğitim almaları ve karnelerinin çok iyi notlarla dolu olması...
*** Günümüzde , köyler zahmetli ve yaşanamaz bir hale sokulmuştur. Şehir merkezleri daha cazip hale getirilmiştir. Ancak hiçkimse sağlıklı beslenme konusu üzerinde doğru dürüst durmamaktadır. Şehir merkezine hapsolmuş durumda kalan insanımızın ise alım gücü ne olursa olsun , benzer ürünler tükettikleri güveni aşılanmaktadır. Halbuki, alım gücü düşük olan insanımız kansorejenli ,Gdo lu , katkı maddeli ürünleri ,benzer doğal ürünler olduğu düşüncesi ile tüketmek durumunda bırakılmaktadır. Psikolojik tatmin sağlanmakta ancak ekonomik gücü yerinde olmayan ailelerimiz ,sahte ve katkılı ,sağlıksız ürünler tüketmeye mecbur bırakılmaktadır. *** Diğer tataftan çocuklarımız, okul kantinlerinden , yahut kalitesiz yiyecek satan yerlerden, gıda ihtiyacını karşılamak zorunda bırakılmaktadır. En azından bunu yapmayalım. Çocuklarımızın okullarda sağlıklı ve doğal yiyeceğe ulaşmasını sağlayalım. *** Çocuklarımızın beslenmesi konusunda profesyonelce adımlar atalım. Çocuklarımızın sağlıklı beslenmesi için ,okullarda metoduna uygun , bilimsel bir şekilde kontrolleri yapılan ,doğal gıdalarla beslenmesini sağlayalım. Bu günümüzde şehir yaşamının getiridiği bir zarurettir . Ekonomik sıkıntılarında had safhada olduğu bir ortamda, çocuklarımıza ufak harçlıklar vererek doyduklarını düşünürken aslında azar azar zehirlenmelerine neden olmayalım. *** Başarabiliriz. Ürünlerin en taze ve ucuz olduğu dönemlerde ,bu ürünleri konserve yaparak ya da soğuk hava depoları ile koruyarak , mevsimsel ürünlerle de destekleyerek, çocuklarımıza ennazından bir öğün aş sunabiliriz. Sağlıklı beslenme, geleceğimizi emanet edeceğimiz çocuklarımıza bir borcumuzdur.Konforlu hastaneler yapmaktan daha önemlisi ,çocuklarımızın sağlıklı beslenmesi ...