"İkincilikler şampiyonu" Fenerbahçe, müthiş bir işe imza atarak dünyaca ünlü teknik adam Jose Mourinho ile anlaştı.
Müthiş bir işe imza attı dediğime de bakmayın, iş müthiş evet ama önümüzdeki zamanlar Ali Koç ve Mourinho arasında "ego savaşları" başlayacak.
"Doğmamış çocuğa don biçer gibi" nereden çıkardın bunu diyenler olacaktır.
Onlara cevabım Mourinho'nun imza töreni öncesi tünel önünde beklediği görüntülere bakmaları.
Mourinho'nun "suratı 5 karıştı" sürekli cebinden bir kağıt çıkarıp ona bakıp durdu, bunu fark eden sadece ben değilim herhalde.
Mesele hocayı getirmek değil ya da çok ünlü bir futbolcu getirmek de değil mesele onları ve onların egolarını yönetmek.
Sezon başladığında ve Ali Koç başkan seçilirse bu ikili arasında sık sık ego savaşlarını görürüz.
Olurda Aziz Yıldırım başkan seçilirse, Aziz başkan Mourinho'ya karışmaz, herkes işini yapar ve uzun zamandır şampiyonluk göremeyen Fenerbahçe taraftarının yüzü "belki" güler...
Ego savaşları
-
Nusret Kebapçı SAHİ NE OLDU BİZE…
-
Aydın MERTAYAK
Aslanın Kuyruğu ile Oynanmaz
-
Metin TOPÇU
42 YIL UNUTULMAYAN ARKADAŞLIK
-
İsmet KÖSOĞLU
ÇAYKUR ÜZERİNDEN VUR ALİM’E
-
Muazzez Toğrul
YAZAR DEYİP GEÇMEYELİM
-
Muhammet UZUN Adalet Mülkün Temelidir; Peki Temel Sağlam mı?
-
Bayram Arif TURAN
Sanayıcıler ,Ah Almayın ah mustahsılın Ahi tutacak.
-
Gündoğdu YILDIRIM
YOL
-
Fatih Sultan KAR
ÇAY GELDİ RİZE ŞEN OLDU
-
Adnan ONAY
ÇAYIMIZI TAHTINDAN İNDİRMEYE ÇALIŞANLAR
ÇOK OKUNANLAR
-

Başkan Özer ve Yavaş, Belediye Çalışmalarını Yerinde İnceledi
-

Çamlıhemşin’de Sağanak ve Kar Suları Taşkına Neden Oldu: Yayla Yollarında Ulaşım Zorlaştı
-

Güneysu’nun Turizm Hazineleri: Yaylalar, Şelaleler ve Tarihi Mekanlar
-

İl Genel Meclisi Başkanı Ali İmran Büyük Hemşin’de İncelemelerde Bulundu
-

Pazar’da Balıkçılar Kafes Balıkçılığına İsyanı etti : “Deniz bizim ekmeğimizdir ekmeğimizi sizlere yedirmeyeceğiz”














