Rize Belediyesi, kent merkezinde meydana gelen içme suyu şebeke arızası nedeniyle bazı mahallelere akşam saatlerine kadar su verilemeyeceğini açıkladı. Sık sık yaşanan kesintiler nedeniyle mağdur olduklarını dile getiren vatandaşlar, altyapı sorunlarının kalıcı çözümlerle giderilmesini istiyor.
Belediyeden yapılan açıklamada, "Arıza nedeniyle Müftü, Gülbahar, Portakallık, Bağdatlı, İslampaşa, Hamzabey ve Çorapçılar mahallelerimizin bazı bölgelerine bugün saat 18.00'a kadar su verilemeyecektir." ifadelerine yer verildi.
Kentte son dönemde art arda yaşanan su kesintileri, özellikle yaz aylarında günlük yaşamı olumsuz etkiliyor. Vatandaşlar, geçici arızaların ötesinde altyapı sisteminin güçlendirilmesini ve benzer mağduriyetlerin önüne geçilecek kalıcı yatırımların hayata geçirilmesini talep ediyor.
Öte yandan, kesintiden etkilenen mahallelerde belediye ekiplerinin arızayı gidermek için çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi. Çalışmaların planlanan sürede tamamlanmasının ardından suyun mahallelere yeniden verilmesi bekleniyor.

İlyas GÜR
Editör
















