Edinilen bilgilere göre, olay saat 06.00 sıralarında Serik Belediyesi binası önünde meydana geldi. Ş.D. isimli şahıs, motosikletiyle geldiği belediye binasına yanında bulunan av tüfeğiyle 4 el ateş açtı.
Açılan ateş sonucu binanın giriş kapısı, vezne bölümü ve başkanlık katındaki pencerelere saçmalar isabet etti. O sırada görev başında bulunan 2 zabıta memuru saldırıdan yara almadan kurtuldu.
Saldırının ardından motosikletini olay yerinde bırakarak kaçan şüpheli için polis ekipleri geniş çaplı çalışma başlattı. Yapılan çalışmalar sonucu Ş.D., kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı.
Şüphelinin akli dengesinin yerinde olmadığı değerlendirilirken, olaydan önce de Merkez Mahallesi’nde bir iş yerine aynı tüfekle 2 el ateş açtığı tespit edildi.
Olayla ilgili başlatılan soruşturma devam ediyor.
İlyas GÜR
Editör
















