Habere Tanık Rize Haberleri, Sondakika Rize haberleri,
HV
28 HAZİRAN Pazar 22:53

Göztepe yeniden Süper Lig'de

Gençlerbirliği'ni 2-0 geçen Göztepe Süper Lig'e yükseldi.

FUTBOL
Giriş Tarihi : 28-04-2024 18:52
Göztepe yeniden Süper Lig'de

1. Lig’in 32. Hafta mücadelesinde Göztepe sahasında Gençlerbirliği ile karşı karşıya geldi.
Gürsel Aksel Stadyumu’nda oynanan maçta İzmir ekibi rakibini 2-0 mağlup etmeyi başardı.
Göztepe’ye galibiyeti getiren golleri 77. Dakikada Fıratcan Üzüm ve 90+3’te Lundqvist kaydetti.
Bu galibiyet ile birlikte 66 puana yükselen Göztepe ligin bitmesine 2 hafta kala Süper Lig’e yükselmeye hak kazandı.
Son olarak 2021-2022 sezonunda Süper Lig'de mücadele eden Göztepe sezonu 28 puanla 19. sırada bitirerek 1. Lig'e düşmüştü.
O dönemde İzmir ekibinin sahibi olan Mehmet Sepil küme düşmelerinin ardından takımın hisselerinin yüzde 70'ini Danimarkalı iş insanı Rasmus Ankersen'e satmıştı.

İlyas GÜRİlyas GÜR

Editör

YORUMLAR
Haber En Son Olay Haber