Kulüpten yapılan açıklamada, sezon boyunca Çaykur Rizespor forması altında mücadele eden üç futbolcuya emekleri ve profesyonel yaklaşımları dolayısıyla teşekkür edilirken, kariyerlerinin yeni döneminde başarı dilekleri iletildi.
Kulüpten Teşekkür Mesajı
Çaykur Rizespor'un sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda futbolcular için ortak bir veda mesajı yayımlandı.
Açıklamada, "Çaykur Rizespor arması altında mücadelen, emeğin ve gösterdiğin profesyonellik için teşekkür ederiz. Yeni yolculuğunda başarılar diliyoruz. Her şey için teşekkürler." ifadelerine yer verildi.
Yeni Sezon Öncesi Kadro Şekilleniyor
Kiralık sözleşmelerinin sona ermesiyle birlikte Halil Dervişoğlu, Frantzdy Pierrot ve Loide Augusto kulüplerine geri dönerken, Çaykur Rizespor da yeni sezon öncesinde kadro planlamasını sürdürmeye devam ediyor.
Teknik heyetin raporu doğrultusunda transfer çalışmalarını sürdüren yeşil-mavili yönetimin, ayrılan isimlerin yerine kadroyu güçlendirecek yeni oyuncularla görüşmelerini sürdürdüğü öğrenildi.
Taraftarlardan Veda Mesajları
Kulübün yaptığı veda paylaşımları, kısa sürede taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Yeşil-mavili taraftarlar, sosyal medya üzerinden üç futbolcuya teşekkür ederek kariyerlerinin bundan sonraki bölümünde başarı dileklerini iletti.
Transfer döneminin hareketli günlerini yaşayan Çaykur Rizespor'da önümüzdeki günlerde hem yeni transferlerin hem de kadrodan ayrılacak diğer isimlerin netlik kazanması bekleniyor. Yeşil-mavili ekip, yeni sezona daha güçlü bir kadroyla girmeyi hedefliyor.
İlyas GÜR
Editör
















