MESSİ-RONALDO GELSE BU TAKIM İFLAH OLMAZ!

Hüseyin TERZİ

30-08-2024 08:39

UEFA Konferans Liginde temsilcimiz  Trabzonspor, deplasmanda 0-0 berabere kaldığı maçın rövanşında St.Gallen ile sahasında kozlarını paylaştı.

Önceki maçlarda olduğu gibi Abdullah Avcı'nın talebeleri ilk yarıda etkisiz, tutuk bir futbol ortaya koydu.

İlk yarım saatlik dilimde Bordo-Mavililerin kaleyi bulan şutu yoktu.

Önde baskı kuramayan yine kanatlardan rakip kalede gol aramaya çalışan bir takım gördük.

Avcı'nın ürkek futbol anlayışı  futbolculara da sirayet etmiş!

Trabzonspor'dan çok daha cesaretli ve organize ataklar geliştiren St. Gallen 31.dakikada Schimdt ile golü buldu.

Golden sonra Bordo-Mavili oyuncular biraz silkinir gibi oldu, önce Visca ardından Enis ile şansını denedi ama ilk maçta olduğu gibi kaleci Zigi, 2 pozisyonda da kalesini gole kapattı.

St.Gallen'li oyuncular biraz daha dikkatli olsaydı 2'nci golü bulabilirdi.

İlk yarıdaki ruhsuz, mücadeleden yoksun, ürkek futbol ve Avcı'nın tekrara ve ezbere dayalı oyun anlayışı taraftarın büyük tepkisini çekti.

Bu berbat oyun neticesinde de Bordo-Mavili taraftarlar, takımlarını soyunma odasına ıslıklarla gönderdi.

***

Müsabakanın ikinci yarısına Avcı, oyuncu değişiklikleriyle başladı.

Avcı, geldiği günden beri hiçbir varlık gösteremeyen ve St. Gallen maçında da yokları oynayan,  sürekli pas hatası yaparak taraftarlara saç baş yoldurtan Ozan'ın yerine Pedro'yu yine Bardhi'nin yerine de Cihan'a oyuna dahil etti.

Bu iki değişiklik Trabzonspor'u ayağa kaldırdı, oyunun şeklini değiştirdi.

Taraftarın özlediği oyun sahada sergilenirken sağlı sollu ataklarla rakip takımın kalesi abluka altına alındı.

Önde kurulan baskı meyvesini verdi.

Barisic'in kullandığı korner atışında Enis harika kafa vuruşu ile takımına eşitliği  getirdi.

Bordo-Mavililer, üst üste gol pozisyonuna girse de üstünlük sayısını elde edemedi.

Bu arada St.Gallen zaman zaman Trabzonspor'un kalesinde tehlikeli pozisyonla da bulmadı değil.

Müsabakada başka gol olmayınca 90 dakika 1-1 sona erdi.

***

Uzatmaya giden mücadelede Trabzonspor yine fabrika ayarlarına dönerken skoru korumaya  yönelik  bir oyun ortaya oyunca rakip kalede gol pozisyonu üretmekte zorlandı.

Sahadaki etkisiz futbol taraftarı da uyutunca Fırtına'nın gardı iyice düştü.

Trabzonspor'un kalitesinden çok uzakta olan St.Gallen, dişe diş bir oyun ortaya koyarken Fırtına'ya  kafa tuttu.

Avcı'nın talebeleri, bu zayıf takıma karşı çoktan işi bitirmeliydi, maç penaltılara kalmamalıydı.

Lakin olmadı.

Bu müsabakanın penaltılara kalması Trabzonspor için bir skandaldır ve Abdullah Avcı'ya yazar.

Sonunda da penaltılara kalan müsabakada Trabzonspor kabusu yaşadı.

St.Gallen turu atlayan taraf oldu.

Avcı'nın ürkek, korkak futbol anlayışı Fırtına'ya pahalıya patladı.

Trabzonspor'u Avrupa  kupalarından  etti.

Zarar büyük, bunca transfer ekonomik kayıp…

Avcı'nın bu akşamdan tezi yok hiç eveleyip gevelemeden istifa etmesi gerek.

Açıkça söylüyorum Avcı, takımın başında kalmaya devam ettiği müddetçe dünya starları Messi, Ronaldo gelse bu takım iflah olmaz.

 

 deplasmanda 0-0 berabere kaldığı maçın rövanşında St.Gallen ile sahasında kozlarını paylaştı.

Önceki maçlarda olduğu gibi Abdullah Avcı'nın talebeleri ilk yarıda etkisiz, tutuk bir futbol ortaya koydu.

İlk yarım saatlik dilimde Bordo-Mavililerin kaleyi bulan şutu yoktu.

Önde baskı kuramayan yine kanatlardan rakip kalede gol aramaya çalışan bir takım gördük.

Avcı'nın ürkek futbol anlayışı  futbolculara da sirayet etmiş!

Trabzonspor'dan çok daha cesaretli ve organize ataklar geliştiren St. Gallen 31.dakikada Schimdt ile golü buldu.

Golden sonra Bordo-Mavili oyuncular biraz silkinir gibi oldu, önce Visca ardından Enis ile şansını denedi ama ilk maçta olduğu gibi kaleci Zigi, 2 pozisyonda da kalesini gole kapattı.

St.Gallen'li oyuncular biraz daha dikkatli olsaydı 2'nci golü bulabilirdi.

İlk yarıdaki ruhsuz, mücadeleden yoksun, ürkek futbol ve Avcı'nın tekrara ve ezbere dayalı oyun anlayışı taraftarın büyük tepkisini çekti.

Bu berbat oyun neticesinde de Bordo-Mavili taraftarlar, takımlarını soyunma odasına ıslıklarla gönderdi.

***

Müsabakanın ikinci yarısına Avcı, oyuncu değişiklikleriyle başladı.

Avcı, geldiği günden beri hiçbir varlık gösteremeyen ve St. Gallen maçında da yokları oynayan,  sürekli pas hatası yaparak taraftarlara saç baş yoldurtan Ozan'ın yerine Pedro'yu yine Bardhi'nin yerine de Cihan'a oyuna dahil etti.

Bu iki değişiklik Trabzonspor'u ayağa kaldırdı, oyunun şeklini değiştirdi.

Taraftarın özlediği oyun sahada sergilenirken sağlı sollu ataklarla rakip takımın kalesi abluka altına alındı.

Önde kurulan baskı meyvesini verdi.

Barisic'in kullandığı korner atışında Enis harika kafa vuruşu ile takımına eşitliği  getirdi.

Bordo-Mavililer, üst üste gol pozisyonuna girse de üstünlük sayısını elde edemedi.

Bu arada St.Gallen zaman zaman Trabzonspor'un kalesinde tehlikeli pozisyonla da bulmadı değil.

Müsabakada başka gol olmayınca 90 dakika 1-1 sona erdi.

***

Uzatmaya giden mücadelede Trabzonspor yine fabrika ayarlarına dönerken skoru korumaya  yönelik  bir oyun ortaya oyunca rakip kalede gol pozisyonu üretmekte zorlandı.

Sahadaki etkisiz futbol taraftarı da uyutunca Fırtına'nın gardı iyice düştü.

Trabzonspor'un kalitesinden çok uzakta olan St.Gallen, dişe diş bir oyun ortaya koyarken Fırtına'ya  kafa tuttu.

Avcı'nın talebeleri, bu zayıf takıma karşı çoktan işi bitirmeliydi, maç penaltılara kalmamalıydı.

Lakin olmadı.

Bu müsabakanın penaltılara kalması Trabzonspor için bir skandaldır ve Abdullah Avcı'ya yazar.

Sonunda da penaltılara kalan müsabakada Trabzonspor kabusu yaşadı.

St.Gallen turu atlayan taraf oldu.

Avcı'nın ürkek, korkak futbol anlayışı Fırtına'ya pahalıya patladı.

Trabzonspor'u Avrupa  kupalarından  etti.

Zarar büyük, bunca transfer ekonomik kayıp…

Avcı'nın bu akşamdan tezi yok hiç eveleyip gevelemeden istifa etmesi gerek.

Açıkça söylüyorum Avcı, takımın başında kalmaya devam ettiği müddetçe dünya starları Messi, Ronaldo gelse bu takım iflah olmaz. (TRABZONX.COM)

 

DİĞER YAZILARI BAŞARININ ÖDÜLÜ OLDUĞU GİBİ BAŞARISIZLIĞINDA BİR BEDELİ OLMALI! 01-01-1970 03:00 SÜRMENE BELEDİYESİ'NDE BORÇ KRİZİ: HANGİSİ DOĞRU? 01-01-1970 03:00 UMUTSUZ VAKA 01-01-1970 03:00 HAYAL KIRIKLIĞI! 01-01-1970 03:00 KUSURSUZ FIRTINA 01-01-1970 03:00 GÜNAH KEÇİSİ FATİH HOCA DEĞİL 01-01-1970 03:00 YETENEK YOKSA SONUÇ DA YOK! 01-01-1970 03:00 MÜCADELE GÜZEL SKOR KÖTÜ! 01-01-1970 03:00 MADALYONUN İKİ FARKLI YÜZÜ 01-01-1970 03:00 ALLAH'TAN KORKMAZ, KULDAN UTANMAZLAR! 01-01-1970 03:00 BAŞKAN DOĞAN'IN TRABZONSPOR'A BORCU VAR! 01-01-1970 03:00 MİLYONLARIN GÖNLÜNÜ ÇALAN BAŞKAN: FERDİ ZEYREK 01-01-1970 03:00 SUÇLAMAK YOK, ÇÖZÜM ŞART 01-01-1970 03:00 FIRTINA İSTEDİĞİNİ ALDI AMA... 01-01-1970 03:00 İSTİFA ET HACIOSMANOĞLU! 01-01-1970 03:00 MUHTEŞEMSİNİZ BİZİM UŞAKLAR 01-01-1970 03:00 TEKKE GELDİ, KABUS BİTTİ 01-01-1970 03:00 BANZA VARSA SORUN YOK 01-01-1970 03:00 BU TAKIM NE ZAMAN OYNAYACAK HOCAM 01-01-1970 03:00 KAZANAN HAKLIDIR! 01-01-1970 03:00 YİNE İŞKENCE YİNE KABUS! 01-01-1970 03:00 İŞTE GERÇEK FIRTINA 01-01-1970 03:00 GALİPTİR BU YOLDA MAĞLUP! 01-01-1970 03:00 TRABZONLULARIN MECLİS'TEKİ GÜR SESİ: YAVUZ AYDIN 01-01-1970 03:00 GÜNEŞ DOĞMAZ OLDU! 01-01-1970 03:00 ÇIRAKLIK DÖNEMİ BİTTİ SAYIN DOĞAN! 01-01-1970 03:00 TRABZONSPOR FABRİKA AYARLARINA GERİ DÖNDÜ! 01-01-1970 03:00 BİR YANDA DOĞA KATLİAMI BİR YANDA TURİZM! 01-01-1970 03:00 CHAM BÖYLE İSTEDİ 01-01-1970 03:00 MEGA PROJELER NE ALEMDE SAYIN KOÇ? 01-01-1970 03:00 ÇALGI ÇENGİYE PARA VAR, YATIRIMA YOK! 01-01-1970 03:00 ÇÖKÜŞ! 01-01-1970 03:00 DOSTLUK KAZANSIN 01-01-1970 03:00 ŞEHİR HASTANESİ ÖLÜM HASTANESİ OLMASIN! 01-01-1970 03:00 FENERBAHÇE YİNE HAKEMLE KAZANDI... TÜRK FUTBOLUNA YAZIK OLUYOR... 01-01-1970 03:00 YILMAZ BÜYÜKAYDIN'A MEKTUP 01-01-1970 03:00 UTANÇ GECESİ! 01-01-1970 03:00 VİSCA'DAN HAYAT ÖPÜCÜĞÜ 01-01-1970 03:00 'KURUNUN YANINDA YAŞ DA YANAR' SAYIN KATMER! 01-01-1970 03:00 YRP'NİN HIZLI ÇÖKÜŞÜ! 01-01-1970 03:00 BU KAÇINCI POT KIRIŞINIZ SAYIN BAŞKAN? 01-01-1970 03:00 TRABZON'U REZİL ETTİNİZ! 01-01-1970 03:00 UĞURCAN ÇAKIR'DAN UTANIN! 01-01-1970 03:00 HERKES EVİNİN ÖNÜNDEKİ ÇÖPLERİ TEMİZLESİN! 01-01-1970 03:00 KARANLIKTAN AYDINLIĞA! 01-01-1970 03:00 GÜNEŞLİ GÜNLER YAKIN 01-01-1970 03:00 ÇAĞ DIŞI ZİHNİYET AK PARTİ'YE KAYBETTİRİYOR! 01-01-1970 03:00 AVCI'NIN ENKAZI! 01-01-1970 03:00 AYRILIKLAR DA SEVDAYA DAHİL! 01-01-1970 03:00 HAVAYA YATIRIM 01-01-1970 03:00 'DÜN DÜNDE KALDI CANCAĞIZIM YENİ ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM' 01-01-1970 03:00 UĞURCAN'A DUA EDİN! 01-01-1970 03:00 'KAYIKÇI KAVGASI' TRABZON'A ZARAR VERİYOR 01-01-1970 03:00 BU OYUNLA ZOR! 01-01-1970 03:00 GENÇ VE KAYA BİR ÇUVAL İNCİRİ BERBAT ETTİ! 01-01-1970 03:00 OYUN VASAT SONUÇ GÜZEL 01-01-1970 03:00 SEZGİN MUMCU VE EKİBİNİN SUYU ISINDI! 01-01-1970 03:00 BAK SEN ŞU YILDIRIM'IN YAPTIĞINA! 01-01-1970 03:00 KIBRIS'IN EFSANESİ SAMSUN'UN SEVGİLİSİ 01-01-1970 03:00 UZUNGÖL'Ü KAYBEDİYORUZ! 01-01-1970 03:00 GEMİ BATMAK ÜZERE DUYAN VAR MI? 01-01-1970 03:00 YENİ BİR BAŞLANGIÇ 01-01-1970 03:00 Vefa, İstanbul’da Semt Adı İmiş! 01-01-1970 03:00 Milletle oyun olmaz! 01-01-1970 03:00 RİZE’DE SEÇİM SÜRPRİZLERE GEBE! 01-01-1970 03:00 İyi Parti’de başarı hikayesi yazılır mı? 01-01-1970 03:00 Atı Alan Üsküdar’ı Çoktan Geçti Bile! 01-01-1970 03:00 Ne oldu şu kadro meselesi! 01-01-1970 03:00 AK Parti Rize’de neler oluyor? 01-01-1970 03:00 Yazık Oluyor Milletin Parasına 01-01-1970 03:00 Çay ve fındıkta durum vahim! 01-01-1970 03:00 Fındık Fiyatı Neden Açıklanmaz? 01-01-1970 03:00 Araklı’ya Sahip Çıkan Var Mı? 01-01-1970 03:00 Bu Gidişle Oteller Sinek Avlayacak! 01-01-1970 03:00 Herkes kendi evinin önüne bakmalı! 01-01-1970 03:00 46 yıl sonra gelen zafer 01-01-1970 03:00 Halka Hizmet Hakka Hizmettir 01-01-1970 03:00 Boş lakırdılarla seçim kazanılmaz! 01-01-1970 03:00 Çankaya Mahallesi’nde Yol Çilesi! 01-01-1970 03:00 Rize’de kazan kaynıyor! 01-01-1970 03:00 Niteliksiz kalabalık! 01-01-1970 03:00 Çadır kentlere ihtiyaç var 01-01-1970 03:00 Vakalar Patladı Çocuklar Perişan 01-01-1970 03:00 Adaletse Herkese Adalet! 01-01-1970 03:00 Bu Nasıl Adalet? 01-01-1970 03:00 İşsizler İşkur’a mahkum edilmesin 01-01-1970 03:00 Talep yoksa uçuş da yok! 01-01-1970 03:00 Sağlık İhmale Gelmez! 01-01-1970 03:00 Randıman yoksa para da yok! 01-01-1970 03:00 Akif’in de dediği gibi… “Çiğnerim, çiğnenirim hakkı tutup kaldırırım” 01-01-1970 03:00