MADALYONUN İKİ FARKLI YÜZÜ

Hüseyin TERZİ

25-08-2025 11:21

Süper Lig’e 2’de 2 yaparak iyi bir başlangıç yapan Trabzonspor’un kazanmasına rağmen oynadığı oyun, camiayı ve taraftarı memnun etmemişti.
Ancak bazen kötü oynayarak kazanmakta önemlidir demiştik.
Antalyaspor maçının ilk yarısında Trabzonspor’u daha derli toplu gördük.
Bordo-Mavililer savunmada sıfır hata ile oynadı.
Rakibine pozisyon vermedi.
Olaigbe ve Zubkov’un kanadından üst üste pozisyon üretti.
Organize ataklarla Antalyaspor’un kalesini abluka altına aldı.
Savic’in golünün yanı sıra Augusto’nun vuruşunda Onuachu’ya çarparak ağlara giden top VAR’a takıldı.
İlk 45 dakikada teknik direktör Fatih Tekke’nin talebeleri kusursuz oynadı dersek yanılmış olmayız.
Geçen hafta Kasımpaşa maçında gol atmasına rağmen yokları oynayan Augusto’da Antalyaspor maçında üzerindeki ‘ölü toprağını’ attı.
Etkili bindirmeleri ile Antalyaspor’un savunmacılarına zaman zaman zor anlar yaşattı.
İkinci yarıda Trabzonspor, ligin ilk haftasında Kocaelispor maçında olduğu gibi yine oyunu rölantiye aldı.
Skoru korumak için geriye çekildi.
Daha kontrollü bir oyunu tercih etti.
Ayrıca Zubkov ve Olaigbe’nin oyundan düşmesiyle pozisyon üretmekte zorlandı.
Bordo-Mavililerin geriye çekilmesine fırsat bilen Antalyaspor, Trabzonspor kalesine saldırdı, üst üste pozisyonlar buldu, biraz daha dikkatli olsaydılar beraberlik golünü bulabilirlerdi.
Tabii burada kaleci Uğurcan’ın yine hakkını yememek lazım, milli eldiven yine kritik kurtarışlara imza attı.
Trabzonspor 3 maçtır kazanıyor ama sahadaki oyun kimseyi tatmin etmiyor.
Açıkçası bu riskli oyun yapısı Fırtına’ya pahalıya patlayabilir.
Kazanmak güzel ama hani derler ya ‘bir sıçrarsın çekirge, iki sıçrarsın çekirge, üçüncüde ele geçersin çekirge’ diye…
Tam da o hesap.
Fatih hocanın bu riskli oyun yapısından vazgeçmesi lazım.
Skoru korumak yerine ikinci, üçüncü golü bulmayı düşünmesi lazım.
Aksi takdirde ilerleyen haftalarda daha dişli takımlara karşı Trabzonspor’un çok zor durumda kalacağı aşikar!
Bu akşam Trabzonspor’un oynadığı oyun için ilk yarı ak ikinci yarı kara dersek yanılmış olmayız.
Bu arada Papara Park’ta uzun zaman sonra ‘Şampiyon Trabzonspor’ tezahüratlarını özlemiştik.
Umarız ilerleyen haftalarda güzel futbol ve kazanma serisi ile bu yolun sonu şampiyonluğa gider.

DİĞER YAZILARI BAŞARININ ÖDÜLÜ OLDUĞU GİBİ BAŞARISIZLIĞINDA BİR BEDELİ OLMALI! 01-01-1970 03:00 SÜRMENE BELEDİYESİ'NDE BORÇ KRİZİ: HANGİSİ DOĞRU? 01-01-1970 03:00 UMUTSUZ VAKA 01-01-1970 03:00 HAYAL KIRIKLIĞI! 01-01-1970 03:00 KUSURSUZ FIRTINA 01-01-1970 03:00 GÜNAH KEÇİSİ FATİH HOCA DEĞİL 01-01-1970 03:00 YETENEK YOKSA SONUÇ DA YOK! 01-01-1970 03:00 MÜCADELE GÜZEL SKOR KÖTÜ! 01-01-1970 03:00 ALLAH'TAN KORKMAZ, KULDAN UTANMAZLAR! 01-01-1970 03:00 BAŞKAN DOĞAN'IN TRABZONSPOR'A BORCU VAR! 01-01-1970 03:00 MİLYONLARIN GÖNLÜNÜ ÇALAN BAŞKAN: FERDİ ZEYREK 01-01-1970 03:00 SUÇLAMAK YOK, ÇÖZÜM ŞART 01-01-1970 03:00 FIRTINA İSTEDİĞİNİ ALDI AMA... 01-01-1970 03:00 İSTİFA ET HACIOSMANOĞLU! 01-01-1970 03:00 MUHTEŞEMSİNİZ BİZİM UŞAKLAR 01-01-1970 03:00 TEKKE GELDİ, KABUS BİTTİ 01-01-1970 03:00 BANZA VARSA SORUN YOK 01-01-1970 03:00 BU TAKIM NE ZAMAN OYNAYACAK HOCAM 01-01-1970 03:00 KAZANAN HAKLIDIR! 01-01-1970 03:00 YİNE İŞKENCE YİNE KABUS! 01-01-1970 03:00 İŞTE GERÇEK FIRTINA 01-01-1970 03:00 GALİPTİR BU YOLDA MAĞLUP! 01-01-1970 03:00 TRABZONLULARIN MECLİS'TEKİ GÜR SESİ: YAVUZ AYDIN 01-01-1970 03:00 GÜNEŞ DOĞMAZ OLDU! 01-01-1970 03:00 ÇIRAKLIK DÖNEMİ BİTTİ SAYIN DOĞAN! 01-01-1970 03:00 TRABZONSPOR FABRİKA AYARLARINA GERİ DÖNDÜ! 01-01-1970 03:00 BİR YANDA DOĞA KATLİAMI BİR YANDA TURİZM! 01-01-1970 03:00 CHAM BÖYLE İSTEDİ 01-01-1970 03:00 MEGA PROJELER NE ALEMDE SAYIN KOÇ? 01-01-1970 03:00 ÇALGI ÇENGİYE PARA VAR, YATIRIMA YOK! 01-01-1970 03:00 ÇÖKÜŞ! 01-01-1970 03:00 DOSTLUK KAZANSIN 01-01-1970 03:00 ŞEHİR HASTANESİ ÖLÜM HASTANESİ OLMASIN! 01-01-1970 03:00 FENERBAHÇE YİNE HAKEMLE KAZANDI... TÜRK FUTBOLUNA YAZIK OLUYOR... 01-01-1970 03:00 YILMAZ BÜYÜKAYDIN'A MEKTUP 01-01-1970 03:00 UTANÇ GECESİ! 01-01-1970 03:00 VİSCA'DAN HAYAT ÖPÜCÜĞÜ 01-01-1970 03:00 'KURUNUN YANINDA YAŞ DA YANAR' SAYIN KATMER! 01-01-1970 03:00 YRP'NİN HIZLI ÇÖKÜŞÜ! 01-01-1970 03:00 BU KAÇINCI POT KIRIŞINIZ SAYIN BAŞKAN? 01-01-1970 03:00 TRABZON'U REZİL ETTİNİZ! 01-01-1970 03:00 UĞURCAN ÇAKIR'DAN UTANIN! 01-01-1970 03:00 HERKES EVİNİN ÖNÜNDEKİ ÇÖPLERİ TEMİZLESİN! 01-01-1970 03:00 KARANLIKTAN AYDINLIĞA! 01-01-1970 03:00 GÜNEŞLİ GÜNLER YAKIN 01-01-1970 03:00 ÇAĞ DIŞI ZİHNİYET AK PARTİ'YE KAYBETTİRİYOR! 01-01-1970 03:00 AVCI'NIN ENKAZI! 01-01-1970 03:00 MESSİ-RONALDO GELSE BU TAKIM İFLAH OLMAZ! 01-01-1970 03:00 AYRILIKLAR DA SEVDAYA DAHİL! 01-01-1970 03:00 HAVAYA YATIRIM 01-01-1970 03:00 'DÜN DÜNDE KALDI CANCAĞIZIM YENİ ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM' 01-01-1970 03:00 UĞURCAN'A DUA EDİN! 01-01-1970 03:00 'KAYIKÇI KAVGASI' TRABZON'A ZARAR VERİYOR 01-01-1970 03:00 BU OYUNLA ZOR! 01-01-1970 03:00 GENÇ VE KAYA BİR ÇUVAL İNCİRİ BERBAT ETTİ! 01-01-1970 03:00 OYUN VASAT SONUÇ GÜZEL 01-01-1970 03:00 SEZGİN MUMCU VE EKİBİNİN SUYU ISINDI! 01-01-1970 03:00 BAK SEN ŞU YILDIRIM'IN YAPTIĞINA! 01-01-1970 03:00 KIBRIS'IN EFSANESİ SAMSUN'UN SEVGİLİSİ 01-01-1970 03:00 UZUNGÖL'Ü KAYBEDİYORUZ! 01-01-1970 03:00 GEMİ BATMAK ÜZERE DUYAN VAR MI? 01-01-1970 03:00 YENİ BİR BAŞLANGIÇ 01-01-1970 03:00 Vefa, İstanbul’da Semt Adı İmiş! 01-01-1970 03:00 Milletle oyun olmaz! 01-01-1970 03:00 RİZE’DE SEÇİM SÜRPRİZLERE GEBE! 01-01-1970 03:00 İyi Parti’de başarı hikayesi yazılır mı? 01-01-1970 03:00 Atı Alan Üsküdar’ı Çoktan Geçti Bile! 01-01-1970 03:00 Ne oldu şu kadro meselesi! 01-01-1970 03:00 AK Parti Rize’de neler oluyor? 01-01-1970 03:00 Yazık Oluyor Milletin Parasına 01-01-1970 03:00 Çay ve fındıkta durum vahim! 01-01-1970 03:00 Fındık Fiyatı Neden Açıklanmaz? 01-01-1970 03:00 Araklı’ya Sahip Çıkan Var Mı? 01-01-1970 03:00 Bu Gidişle Oteller Sinek Avlayacak! 01-01-1970 03:00 Herkes kendi evinin önüne bakmalı! 01-01-1970 03:00 46 yıl sonra gelen zafer 01-01-1970 03:00 Halka Hizmet Hakka Hizmettir 01-01-1970 03:00 Boş lakırdılarla seçim kazanılmaz! 01-01-1970 03:00 Çankaya Mahallesi’nde Yol Çilesi! 01-01-1970 03:00 Rize’de kazan kaynıyor! 01-01-1970 03:00 Niteliksiz kalabalık! 01-01-1970 03:00 Çadır kentlere ihtiyaç var 01-01-1970 03:00 Vakalar Patladı Çocuklar Perişan 01-01-1970 03:00 Adaletse Herkese Adalet! 01-01-1970 03:00 Bu Nasıl Adalet? 01-01-1970 03:00 İşsizler İşkur’a mahkum edilmesin 01-01-1970 03:00 Talep yoksa uçuş da yok! 01-01-1970 03:00 Sağlık İhmale Gelmez! 01-01-1970 03:00 Randıman yoksa para da yok! 01-01-1970 03:00 Akif’in de dediği gibi… “Çiğnerim, çiğnenirim hakkı tutup kaldırırım” 01-01-1970 03:00