Sezon başında Trabzonspor, ligin ilk yarısını ilk 3’te bitirecek derselerdi kimse inanmazdı.
Yeni kurulan takım, genç ve tecrübesiz oyuncular…
Kabul edelim ki hepimizin kafasında birçok soru işareti vardı.
Ama takım sahada çok iyi oynamasa da Fatih hoca inancını, hırsını, savaşçı ve mücadeleci yapısını oyunculara aşıladı.
Onları çok iyi motive ederek takımı bugünlere kadar getirdi. Birçok vasat oyuncu olmasına rağmen...
Kim ne derse desin, Fatih hocayı sahadaki vasat oyun ve oyuncu tercihlerinden dolayı eleştirsek de bu başarı Fatih hocanındır.
Gençlerbirliği mağlubiyetinden sonra Fatih hocayı yine yerden yere vuranlar var.
Ama bu eleştirilerin yersiz ve acımasızca olduğu kanaatindeyim.
Takımda Mustafa, Okay, Visça, Folcarelli, Oulai ve Onuachu gibi yıldız oyuncuların yokken hoca ne yapsın?
Kendisi mi çıkıp oynasın?
Arif, Serdar, Ozan, Bouchouari, Sikan ve Olaigbe sahada gezinmekten başka bir şey yapmazken hocada kabahat aramak art niyetliliktir. Günah keçisi Fatih hoca olamaz.
Acilen Arif, Serdar, Ozan, Olaigbe ve Sikan ile yollar ayrılmalı.
En az 4 net oyuncunun transfer edilmesiyle bu takım zirve yarışı içerisinde olur.
Yeter ki bu oyuncular bulunup alınabilsin.
Fatih hocaya sonuna kadar desteğe devam.