Tüm Emekliler Sendikası Soma Şubesi Olağan Genel Kurulu... Elif Sahra Köse Söğüt güven tazeledi

Tüm Emekliler Sendikası Soma Şubesi’nin 1. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Tek listeyle girilen seçimde Elif Sahra Köse Söğüt yeniden başkan seçildi.

MANİSA - 26-10-2025 13:46

Tüm Emekliler Sendikası Soma Şubesi Olağan Genel Kurulu... Elif Sahra Köse Söğüt güven tazeledi

Tüm Emekliler Sendikası Soma Şubesi’nin 1. Olağan Genel Kurulu, Soma Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi Kongre Salonu’nda yapıldı.
Tek listeyle girilen seçimde Elif Sahra Köse Söğüt bir kez daha genel başkanlığa seçildi.
Genel kurulda konuşan Köse Söğüt, emeklilerin yaşadığı ekonomik sıkıntılara dikkati çekerek, “Bizler emekliliğin yorgunluğu içinde sessiz kalmayı değil, yeniden ayağa kalkmayı seçen onurlu insanlarız. Çünkü biliyoruz ki emeklilik bir son değil, yeni bir mücadelenin başlangıcıdır” dedi.
“Bir zalim istese de ilelebet iktidarda kalamaz” diyen Köse Söğüt, “Bugün genciyle, yaşlısıyla, emeklisiyle, kadınıyla herkes özgürlük ve demokrasi mücadelesi için sokaklarda. Bizlere ölüm ve yoksulluk dayatanlara karşı boyun eğmeyeceğiz, örgütlü mücadeleyi büyüteceğiz” ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’de 5 mahalleyi bağlayan yolu yeniledi

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’de 5 mahalleyi bağlayan yolu yeniledi

12-06-2026 - MANİSA

Gülbahar Tahmilci: Dünde Bugün De Beraberiz Yol Arkadaşlığımızı Aynı İnançla Sürdürüyoruz

Gülbahar Tahmilci: Dünde Bugün De Beraberiz Yol Arkadaşlığımızı Aynı İnançla Sürdürüyoruz

23-05-2026 - MANİSA

Haber En Son Olay Haber