2025-2026 Eğitim Öğretim Yılında yapılan çalışmalar değerlendirildi ve 2026-2027 Eğitim Öğretim yılında yapılacak olan çalışmalarda dikkat edilmesi gereken konular üzerinde duruldu. Toplantının sonunda, okul müdürleri arasında çeşitli öneriler ve görüş alışverişleri yapıldı. Katılımcılar, eğitimdeki yeni trendler ve ihtiyaçlar hakkında bilgi paylaşımında bulunarak, ortak hedeflere ulaşma konusunda kararlılıklarını vurguladılar.
İlçe Milli Eğitim Müdürümüz başarılı ve sorunsuz bir dönem geçirildiği için tüm yöneticilerimizi tebrik etti.
2026-2027 Eğitim Öğretim yılının da aynı şekilde geçmesi temennisiyle toplantıya son verildi.



















