Ağrı Valisi Mustafa Koç Kalp Krizi Geçirdi

Ağrı Valisi Mustafa Koç, gece saatlerinde valilik konutunda rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Göğüs ağrısı şikayetiyle Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edilen Vali Koç’un kalp krizi geçirdiği tespit edildi. Hızlı müdahaleyle anjiyo yapılan Koç’un sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

AĞRI - 17-12-2024 09:46

Ağrı Valisi Mustafa Koç Kalp Krizi Geçirdi

Valilikten Açıklama
Ağrı Valiliği, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"15 Aralık 2024 Pazar günü gece saatlerinde Valimiz Sayın Mustafa Koç, göğüs ağrısı şikâyeti nedeniyle tedbir amaçlı olarak Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne başvurmuştur. Yapılan muayene ve tetkikler neticesinde, hekimlerimiz tarafından anjiyo işlemi yapılması uygun görülmüş ve başarılı bir şekilde gerçekleştirilmiştir. Valimizin genel sağlık durumu iyi olup, süreç hekimlerimizin kontrolü altında takip edilmektedir."
Sağlık Durumu Stabil
Hastanede yapılan müdahalelerin ardından durumu stabil hale gelen Vali Koç, tedbir amaçlı bir süre müşahede altında tutulduktan sonra taburcu edildi. Sağlık durumunun iyi olduğu ve kısa bir dinlenme sürecinin ardından görevine döneceği belirtildi.
Vali Koç’un sağlık durumunun kontrol altında olduğu ve herhangi bir olumsuzluk bulunmadığı bilgisi paylaşılırken, yetkililer geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Ağrı’da yaşamını yitiren öğretmen Irmak Ayşe Koparan, İzmir’de son yolculuğuna uğurlandı

Ağrı’da yaşamını yitiren öğretmen Irmak Ayşe Koparan, İzmir’de son yolculuğuna uğurlandı

11-06-2026 - AĞRI

Eğitim İş Ağrı'dan Irmak Koparan için seslendi: İhmali olan herkes yargılanmalı

Eğitim İş Ağrı'dan Irmak Koparan için seslendi: İhmali olan herkes yargılanmalı

11-06-2026 - AĞRI

Haber En Son Olay Haber