Kırmızı bültenli 3 suçlu daha Türkiye'de

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, kırmızı bültenle aranan üç suçlunun Rusya’dan Türkiye’ye iade edildiğini duyurdu. DEMİRÖZLER Organize Suç Örgütü elebaşı U.D. ile M.S. ve S.G. adlı şahıslar, ortak operasyonlarla yakalandı.

GÜNCEL - 21-08-2025 17:57

Kırmızı bültenli 3 suçlu daha Türkiye'de

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, kırmızı bültenle aranan üç suçlunun Rusya’dan Türkiye’ye iade edildiğini duyurdu. DEMİRÖZLER Organize Suç Örgütü elebaşı U.D. ile M.S. ve S.G. adlı şahıslar, ortak operasyonlarla yakalandı.

ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, kırmızı bültenle uluslararası seviyede aranan üç suçlunun Rusya’da yakalanarak Türkiye’ye getirildiğini açıkladı.

Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Suçluları tek tek yurt dışından getirmeye devam edeceğiz. Kaçamayacaksınız!” diyerek kararlılık mesajı verdi.

https://twitter.com/AliYerlikaya/status/1958515904389546030

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Schengen vizesi randevularında inceleme: 7 şirket hakkında soruşturma başlatıldı

Schengen vizesi randevularında inceleme: 7 şirket hakkında soruşturma başlatıldı

03-06-2026 - GÜNCEL

İzmir Bornova’da gece asfalt mesaisi

İzmir Bornova’da gece asfalt mesaisi

16-03-2026 - GÜNCEL

Haber En Son Olay Haber