İzmitli güreşçiler Çatalca kampında

İzmit Belediyespor Güreş Takımı, nisan ayında düzenlenecek Türkiye Şampiyonası öncesi İstanbul’da kampa girdi

SPOR - 24-03-2023 11:46

İzmitli güreşçiler Çatalca kampında

Katıldığı organizasyonlarda kazandığı madalyalarla kenti başarı ile temsil eden İzmit Belediyespor Kulübü Güreş Takımı, bu başarılarını yeni yılda da sürdürmek adına çalışmalarına yoğun bir şekilde devam ediyor. İzmitli güreşçiler, gözünü nisan ayında yapılacak Türkiye Şampiyonası’na dikti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren İzmit Belediyesi Güreş Takımı, önceki gün İstanbul Çatalca’ya giderek burada kampa girdi. Hem minder hem de yağlı güreş için antrenmanlarına Çatalca kampında devam edecek olan İzmitli güreşçiler, nisan ayında gerçekleşecek olan Türkiye Şampiyonası’na burada hazırlanacak.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Trabzonlu Milli Tekvandocu Aybike Futtu Kazakistan'da Altın Madalya Kazandı

Trabzonlu Milli Tekvandocu Aybike Futtu Kazakistan'da Altın Madalya Kazandı

25-06-2026 - SPOR

AKÇAABAT BELEDİYESİ'NDEN SPORA DESTEK

AKÇAABAT BELEDİYESİ'NDEN SPORA DESTEK

22-06-2026 - SPOR

Haber En Son Olay Haber