Manisa'da termik santrale cezai yaptırım

Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Soma’da yaşanan ısınma sorunuyla ilgili olarak arızanın Termik Santral’den kaynaklı olduğu ve Termik Santral’a vatandaşların mağduriyet yaşanmasına sebebiyet vermesinden dolayı cezai işlem uygulanacağı duyuruldu.

MANİSA - 26-02-2024 17:08

Manisa'da termik santrale cezai yaptırım

 Soma’da Termik Santral’den kaynaklı meydana gelen ısınma sorunuyla ilgili Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, bir açıklama yayınlayarak şu ifadeleri kullandı: “Soma Termik Santrali’nde yaşanan arıza nedeniyle bölgesel ısıtma sistemlerine termik santralden sıcak su verilememiştir. Somalı hemşerilerimizin mağdur edildiği, bu arıza sebebiyle termik santrale gerekli cezai işlem tarafımızca uygulanacaktır. Arızanın en kısa sürede çözülmesi için termik santrale gerekli yaptırımları uygulayacağımızı bilmenizi isterim” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’de 5 mahalleyi bağlayan yolu yeniledi

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’de 5 mahalleyi bağlayan yolu yeniledi

12-06-2026 - MANİSA

Gülbahar Tahmilci: Dünde Bugün De Beraberiz Yol Arkadaşlığımızı Aynı İnançla Sürdürüyoruz

Gülbahar Tahmilci: Dünde Bugün De Beraberiz Yol Arkadaşlığımızı Aynı İnançla Sürdürüyoruz

23-05-2026 - MANİSA

Haber En Son Olay Haber