İletişim'den Suriye'ye çalışma ziyareti

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Ferhat Pirinççi başkanlığındaki heyet, Suriye'nin başkenti Şam'a bir çalışma ziyareti gerçekleştirdi.

DÜNYA - 13-02-2026 09:15

İletişim'den Suriye'ye çalışma ziyareti

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Ferhat Pirinççi başkanlığındaki heyet, Suriye'nin başkenti Şam'a bir çalışma ziyareti gerçekleştirdi.

ANKARA (İGFA) - Suriye Enformasyon Bakanlığı ile iş birliği alanları ve ortak projelerin konuşulduğu ziyarette her iki taraf da iletişim, medya ve kamu diplomasisi alanlarında iş birliklerini geliştirmeye dair iradelerini taahhüt etti.

İletişim Başkan Yardımcısı Prof. Pirinççi, Suriye Arap Cumhuriyeti'nin başta dezenformasyonla mücadele olmak üzere stratejik iletişim faaliyetlerine destek verebileceklerini dile getirdi.

İletişim Başkanlığı'ndan aktarılan habere göre, Suriye Enformasyon Bakanı Hamza Mustafa ise iletişim alanında Türkiye'nin tecrübelerine önem verdiklerini ve bu çerçevede Suriye'de geliştirilmekte olan iletişim modelinde bu tecrübelerden faydalanmak istediklerini bildirdi.

Ziyaret kapsamında ikili görüşmeler ve heyetler arası toplantılar icra edilerek teknik konular da ele alındığı öğrenildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İranlı kaynaklar duyurdu: Trump'ın tehdidi masayı dağıttı

İranlı kaynaklar duyurdu: Trump'ın tehdidi masayı dağıttı

22-06-2026 - DÜNYA

BATUM-KÖSTENCE ARASINDA RO-RO SEFERLERİ BAŞLADI

BATUM-KÖSTENCE ARASINDA RO-RO SEFERLERİ BAŞLADI

21-06-2026 - DÜNYA

Haber En Son Olay Haber