Hopaspor’ da Kolçak Aday

TFF 3.ligde mücadele eden Artvin Hopaspor’ un kulüp başkanı Lütfü Kolçak, 17 Haziran Cumartesi günü yapılacak olan olağan genel kurulda başkanlığa yeniden aday olduğunu açıkladı.

FUTBOL - 17-06-2023 10:16

Hopaspor’ da Kolçak Aday

Kolçak kulübün resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 2021 yılında yönetici olarak göreve başladığı Hopaspor’ da 2022 yılında başkanlığa seçildiğini anımsattı. Göreve geldiği sezon, yönetimdeki arkadaşlarıyla birlikte mor-beyazlı kulübü 2.lige çıkartmak için büyük fedakârlık ve çaba gösterdiklerini söyledi.

Kolçak başkanlık yaptığı süre boyunca gerek maddi ve gerekse manevi olarak her zaman yanında olan yönetim kurulu üyelerine verdikleri desteklerden dolayı çok teşekkür etti. Kolçak, “Başkan olarak görev yaptığım bir yıllık süreçte inişli çıkışlı bir sezon geçirdik. Bu süreçte gerek şahsım gerekse yönetim olarak yaşadığımız zor zamanlarda Artvin Hopaspor’ u ayakta tutmak için elimizden geleni yaptık” dedi

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Pazarspor'da Yeni Sezon Hazırlıkları Masaya Yatırıldı

Pazarspor'da Yeni Sezon Hazırlıkları Masaya Yatırıldı

28-06-2026 - FUTBOL

CHRİST İNAO OULAİ PAYLAŞILAMIYOR

CHRİST İNAO OULAİ PAYLAŞILAMIYOR

28-06-2026 - FUTBOL

Haber En Son Olay Haber