Giresunspor 2’ de 2 Peşinde

1.lig ekibi Giresunspor’ da Teknik Direktör Mustafa Kaplan, Çorumspor galibiyetinin moraliyle Bandırmaspor maçına da 3 puan parolasıyla hazırlandıklarını söyledi.

FUTBOL - 23-08-2023 10:07

Giresunspor 2’ de 2 Peşinde

Giresunspor Teknik Patronu Mustafa Kaplan, “Takımda moraller yerinde. Oyuncularımızın idmanlarda gösterdikleri çalışma azminden, hırslı ve istekli oluşlarından son derece memnunum. Haftalar ilerledikçe, çok daha iyi seviyelere geleceğiz. Çorumspor galibiyetine Bandırmaspor karşısında da 3 puan daha ekleyip taraftarımızın bu sezon ki ilk iç saha galibiyetini yaşatmak istiyoruz. Pazartesi akşamı oynanacak maça tüm taraftarımızı bekliyoruz” dedi

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Pazarspor'dan İlk Transfer Hamlesi: Mete Han Genç Mavi-Beyazlı Formayı Giydi

Pazarspor'dan İlk Transfer Hamlesi: Mete Han Genç Mavi-Beyazlı Formayı Giydi

28-06-2026 - FUTBOL

Pazarspor'da Yeni Sezon Hazırlıkları Masaya Yatırıldı

Pazarspor'da Yeni Sezon Hazırlıkları Masaya Yatırıldı

28-06-2026 - FUTBOL

Haber En Son Olay Haber