Cumhurbaşkanı Erdoğan, Veliaht Prensi ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmî ziyaret kapsamında bulunduğu Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile bir araya geldi.

DÜNYA - 03-02-2026 18:47

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Veliaht Prensi ile görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmî ziyaret kapsamında bulunduğu Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile bir araya geldi.

ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmî temaslarda bulunmak üzere gittiği Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile görüştü.

Görüşmede, Türkiye ile Suudi Arabistan arasındaki ikili ilişkiler ile bölgesel ve uluslararası gelişmelerin ele alındığı öğrenildi.

İletişim Başkanlığı'ndan aktarılan habere göre tarafların, siyasi, ekonomik ve ticari iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunduğu belirtildi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Riyad temaslarının, iki ülke arasındaki ilişkilerin daha da geliştirilmesine katkı sağlaması bekleniyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İranlı kaynaklar duyurdu: Trump'ın tehdidi masayı dağıttı

İranlı kaynaklar duyurdu: Trump'ın tehdidi masayı dağıttı

22-06-2026 - DÜNYA

BATUM-KÖSTENCE ARASINDA RO-RO SEFERLERİ BAŞLADI

BATUM-KÖSTENCE ARASINDA RO-RO SEFERLERİ BAŞLADI

21-06-2026 - DÜNYA

Haber En Son Olay Haber