Nereden çıktı bu söz diyebilirsiniz? Onu açıklamaya çalışacağım…
Evet, Rizespor 2 şekilde şampiyon olur, Ya BAL liginde bu kadroyla şampiyon olur ya da Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe ayarında oynayan 20 oyuncu transfer yaparsa olur. Sadece oyuncu transferiyle de olmaz. Alınacak bu oyunculara futbolu bilen Denizli gibi, Fatih terim gibi, sergen Yalçın gibi, Şenol Güneş gibi bir hocayı takımın başına getirilmelidir. İlhan Palut’a bırakılırsa o takımı ilk 5’ e bile sokamaz…
Geçtiğimiz hafta sonu Başkan İbrahim Turgut’ un köyü olan Anzer Yaylasında yeşil mavili takımın “Birlik Beraberlik” eğlencesi düzenlendi. Orada mikrofonu eline alan Çaykur Rizespor’ un şampiyonluğundan bahsetti. Yaklaşık 35 yıldır yeşil- mavili takımı seyrederim. Bu takım kadar kötü bir takımımız daha olmamıştı, buna rağmen hangi beyinler Rizespor’ un şampiyonluğundan bahsediyor. Futbolun F sini bilen bile bu takımın kümede kalmasını mucize olarak bahsedebilir. Futbolu bilmeyenler o günkü gibi zırvalar….
Şimdi gel gelelim Göztepe maçına. Bu takıma 5 oyuncu transfer edildi. Bir tane kaleci alındı kı geçen sezon Pendikspor’ da çuvalla gol yemiş Erdem Canbolat’ ı kaleci diye bizim transfer komitesine yutturmuşlar. Hele bir sağ bek alındı Furkan Orak diye bir oyuncu. Transfer komitesi üyesi Hasan Yavuz Bakır ile iddia bile ettim bu oyuncu için.. Alınan oyunculardan Ali Sowe’ yi bir kenara bırakıyorum, diğerlerini toplasan dördü bir oyuncu etmez.
Bu maçı izleyen başkan İbrahim Turgut’ un işi çok zor. Bu takımı ligde tutmak için yapması gereken işler var. Hemen bugün futbol cahili İlhan Palut’ u çağırıp bavulunu toplatıp göndermeli. Ardından da futbolu bilen bir hoca takımın başına getirmeli, ardından da yine futbolu bilen Serkan Rençber gibi Maneajer getirip transferleri ona yaptırmalı. Yoksa Bizim transfer komitesine oyuncu alırsa bu sezon çok saç- baş yolar sezon sonu TFF 1.ligi boylarız.
Yazımın bu bölümünde bir şeye değineceğim. Dünkü maçta güvenlikçi diye forma giydirip tribüne oturan gençleri gördüm. Bunların görevi tribünde bilet alanların yerine oturmak mı, yoksa taraftarla futbolcu arasına durmak mı?. Mesela dün beş arkadaş bilet aldık, tribüne gittik. Baktık ki koltuklarımıza güvenlikçiler oturuyor. Bu koltukların bizim olduğunu söyledik. Kızın biri arkada boş yer var oraya geç deyince kızım kalkacaksın orası benim yerim yoksa bu kalabalıkta sana söyleyeceklerimi kaldıramazsın deyince söylenerek kalktı. Şimdi tekrar söylüyorum. Ya güvenlikçi maça almayın yada güvenlikçiler görevlerini yapsın, tribüne oturup çekirdek çıtlatarak maç seyretmesin