BU BAKANA KİM DUR DİYECEK?

Mehmet Emin TOPRAK

03-02-2026 23:59

Paraları kendi cebinden harcıyorsa, kimsenin bir şey demeye hakkı olmaz!
Yok şayet, devletin hazînesinden harcama yapıyorsa, ona dur demeye hakkımız doğar!
Ulaştırma ve Alt Yapı Bakanından bahsediyorum...
Adam almış eline kalemi, devletin hazînesinden, hoyratça harcama yapıyor.
İşin daha kötüsü, kimse de çıkıp, hey bakan bey, kimlerin paralarını nerelere harcıyorsun; diyen de yok!
Sâdece iki örnek vereceğim; yakın zamana kadar, Doğu Karadeniz Bölgesinde tek havalimanı olarak işlev görürken, son senelerde, etrâfında tam üç adet havalimanı yapılmasına rağmen, Trabzona yeni bir havalimanı yaptırmaya kalkmak, ne oluyor?
Yeni yapılan üç havalimanının gâyesi, Trabzon Havalimanının yoğunluğunu hafifletmek değil miydi?
Devletimizin şu sıralar ekonomik uygulamalarını gözönüne alınca, ve birçok yatırım, ödeneksizlik yüzünden bitirilememişken; vede hâlen daha, gerekli mi gereksiz mi diye tartışılan Trabzona yeni havalimanının, yangından mal kaçırır gibi, alelâcele ihâlesinin yapılması, devletin hazînesini çarçur etmek değil midir?
İkinci olarak, daha vahim örnek ise, Rize'de, Uluslararası olacak büyüklükte yapılmakta olan LOJİSTİK TE'SİSİ, iç bölgelere bağlayacak olan, en kestirme ve en sağlıklı demiryolu güzergâhı, İYİDERE-ERZURUM HATTI olmasına rağmen; bu gerçeği bir kenara itip, hem aşırı mâliyetli ve KATÜ Akademisyenlerinin bile rantabıl olmadığı için onay vermediği, ayrıca, Trabzon Limanının büyüme şansı olmamasına rağmen, Erzincan-Trabzon Demiryolu Hattını gündeme almaya çalışmanın, ne demek olduğunu, kamuoyunun takdirlerine bırakıyorum...
Trabzonun akl-ı selîm insanları, buna benzer konuları, vicdanlarıyla beraber tartmalıdırlar. Yoksa, haksızlığa karşı susmanın da karşılığı vardır.
Rizenin Yetkililerine, artık diyecek bir şeyimiz yok!!!
Saygılarımla...
MEHMET EMİN TOPRAK

DİĞER YAZILARI LOJİSTİK MERKEZİN ÂKIBETİ NE OLACAK? 01-01-1970 03:00 RİZE'NİN ORTAK AKLI YOK 01-01-1970 03:00 HAVALİMANI MESELESİ, SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZLA ÇÖZÜLÜR 01-01-1970 03:00 "GELECEK OLAN HEYET, MÂĞDURİYETLERİ GİDERMELİ" 01-01-1970 03:00 HAVALİMANI SEFER SAYILARINI ARTIRALIM DERKEN... 01-01-1970 03:00 ARTIK YETMEDİ Mİ? 01-01-1970 03:00 SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜ PROTESTO!!! 01-01-1970 03:00 SAMSUN-SARP, SARPA SARMAZ İNŞALLAH... 01-01-1970 03:00 HAVALİMANIMI UZAKTAN GÖRÜYORUM 01-01-1970 03:00 HAVALİMANIMIZDA GECE IŞIKLAR SÖNÜYOR!... 01-01-1970 03:00 İyidere Lojistik Merkezin Çalışabilmesi İçin…(I) 01-01-1970 03:00 THY Genel Müdürüne Açık Mektup! 01-01-1970 03:00 “KUR’AN BİZE YETER” mi? 01-01-1970 03:00 HAVALİMANI APRON MESELESİ 01-01-1970 03:00 Ovit Yolu Neden Tamamlan mıyor? 01-01-1970 03:00