Ancak 2.Lig’de maliyetlerin artması başkan Atalay Armutçu ve yönetimin elini kolunu bağlıyor. Çok fazla mali disiplinden taviz vermek istemeyen yönetim, uygun maliyetli oyuncuları kadrosuna katmak istiyor. Öte yandan eskisi gibi iş insanların kulübe destek olmaması da yönetimin işini daha da zorlaştırıyor. Yönetim 2.Lig’de yarışabilmek için hem güçlü ve iddialı bir kadro kurmak istiyor hem de bu kadroyu kurarken ekonomik olarak ayakta kalmak istiyor. Ancak yeterli kaynakların olmayışı kulübü zor durumda bırakıyor. Biz de buradan Akçaabatlı iş insanlarına çağrıda bulunalım, Sebatspor’un TFF 2.Lig’de kalıcı olabilmesi için ilçenizin takımına destek olun, sahipsiz bırakmayın!
Astrolog Michaela Astro'dan 23 Haziran Uyarısı: "Sözleriniz Kalp Kırabilir"
11:49 - MAGAZİN